W jaki sposób zorganizować sekretariat w małym biurze, aby funkcjonował bez przeszkód i pomagał pozostałym pracownikom?

Sekretariat stanowi dość niedoceniane miejsce w biurze, którego praca zasadza się na sprawnym organizowaniu przeróżnych biurowych spraw, troszczeniu się o to, by pozostali pracownicy mieli dostęp do niezbędnych biurowych materiałów i wiele więcej. W dużych przedsiębiorstwach sekretariat obsługiwany jest przez kilka osób, co znacznie ułatwia pracę. Jeżeli jednakże obsługujemy go sami, musimy wszystko dobrze rozplanować.

Read more

Tłumaczenia o dużym zakresie tematów dla różnych klientów

Robienie przetłumaczeń o szerokim zakresie tematów dla klientów indywidualnych domaga się tego, żeby wszystkie przetłumaczenia były faktycznie dokładne. Oczywiście, z tego powodu powinien je zrobić tego typu tłumacz, jaki na swojej pracy będzie znać się bardzo znakomicie i jaki orientuje się, że w tym czym się zajmuje jest dobry.

Read more