Jak promować stronę swej spółki w Internecie?

Persony, które mają swoją spółkę wielokrotnie chcą promować ją na wielu płaszczyznach. Zaczynając od zwykłego szyldu przed biurem czy wizytówki do promocji zamieszczanej w gazetach albo w serwisach internetowych.

Dla większości spółek tego typu forma promocji mogłaby być znakomitym uzupełnieniem tak zwanego marketingu szeptanego.
Google Moja firma to świadczenie znajomej na całym globie spółki mającej swą główną centralę w amerykańskim mieście o nazwie Mountain View. Ogólnie znanym faktem jest to, że ta korporacja posiada w swej palecie niezwykle dużo usług, z jakich część jest zwrócona do ludzi odpowiadających bezpośrednio za reklamę działalności rynkowej w Sieci. Google Moja Firma to zupełnie nieodpłatna usługa, jaka jest nowszą wersją usługi Miejsca Google dla Firm . Google Moja Firma mogłaby także stanowić doskonałFirma (dowiedz się więcej)pełnienie posiadanej witryny zakładowej. Wiadomości, jakie zamieści się na w serwisie Google Moja Firma mogą zostać później pokazywane na poziomie różnych różnych serwisów należących do tej kalifornijskiej firmy, przykładowo samej przeszukiwarce lub w Google Maps.

portret - komputery

Autor: włodi
Źródło: http://www.flickr.com
Google Maps to niezwykle rozbudowany sposób na przykładowo zaprezentowanie nie tylko drogi do każdego zakątka, lecz także np. do przedstawienia w postaci graficznej okolicy, w jakiej szukane przez nas miejsce się mieści. Sama wizytówka Google Maps to niezwykle użyteczna dla różnorodnych szukających informacji o danej spółce osób. Taka wizytówka Google Maps jest wyświetlana na szczeblu wyników wyszukiwania danego wyrazu głównego i posiada podstawowe wiadomości o spółce. Podawane są one poprzez właściciela w usłudze Google (https://www.artefakt.pl/pozycjonowanie-cennik) Moja Firma -> kliknij aby zobaczyć źródło.

Przykładowo: jeżeli posiadamy aktywność i podamy jej miejsce lokacji w Google Moja Firma, to persona, która poszukuje siedziby naszej firmy po wpisaniu jej miana w wynikach poszukiwania zobaczy naszą stronę Google Maps, czyli np. udostępnione wcześniej poprzez firmy wiadomości takie jak przykładowo fotografia i dane kontaktowe.