W jaki sposób zorganizować sekretariat w małym biurze, aby funkcjonował bez przeszkód i pomagał pozostałym pracownikom?

Sekretariat stanowi dość niedoceniane miejsce w biurze, którego praca zasadza się na sprawnym organizowaniu przeróżnych biurowych spraw, troszczeniu się o to, by pozostali pracownicy mieli dostęp do niezbędnych biurowych materiałów i wiele więcej. W dużych przedsiębiorstwach sekretariat obsługiwany jest przez kilka osób, co znacznie ułatwia pracę. Jeżeli jednakże obsługujemy go sami, musimy wszystko dobrze rozplanować.

Read more

Wybierz odpowiedni sprzęt do różnych miejsc – praktyczne porady

Znacznie więcej papierów drukujemy samodzielnie, a co się z tym łączy, prawie w każdym mieszkaniu jest drukarka, nie mówiąc już o tym, iż również musi być ona w każdym biurze. Mimo wszystko zanim kupimy takie urządzenie dla siebie, musimy się odpowiednio zastanowić, czego dokładnie od niego wymagamy i z jakich funkcji z pewnością będziemy chcieli tutaj używać. Wyłącznie wtedy będziemy mieli gwarancję, że posiadamy wszystko co niezbędne i iż równocześnie nie będziemy przepłacać.

Read more