
strategia, dzięki której w naprawdę łatwy sposób można przypomnieć się tym Internautom, który już raz byli na naszej stronie internetowej lub korzystali z aplikacji, która znajdowała się w naszej ofercie. Remarketing AdWords polega na tym, że w przypadku osób, które odwiedziły już daną witrynę pokazują się ich reklamy.
Tyczy się to oczywiście tylko do tych stron, które wchodzą do sieci reklamowej Google. Reklamy strony będą wyświetlane także wtedy, kiedy poszukiwane przez daną osobę będą hasła, które związane są z odwiedzoną przez nie kiedyś witryną. Remarketing adWords to doskonały sposób na przypomnienie o prowadzonej przez siebie stronie bywalcom Internetu. Dzięki pojawiającym się reklamach są oni stale na bieżąco z tym, co ma miejsce na stronie – Bardzo często dzieje się tak, że po zobaczeniu reklamy dany użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład znowu coś na niej kupuje (jeżeli chodzi oczywiście o sklep internetowy). Obecnie Google proponuje parę opcji remarketingu. I tak osoby tym interesujące się wybierać mogą między remarketingiem standardowym, dynamicznym, tym działającym na aplikacjach mobilnych.
Godną uwagi propozycją jest z całą pewnością remarketing video. Remarketing dynamiczny ujmuje reklamy mające charakter dynamiczny, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to z kolei

wyświetlanie reklam wtedy, gdy używa się YouTube. Warunkiem jest jednak mające miejsce wcześniej oglądanie filmów danej firmy. Remarketing ma naprawdę mnóstwo zalet.
Kliknij ten odsyłacz, a potem zdobądź więcej szczegółów dotyczących analizowanej w tym artykule zagadnień. Otrzymasz wtedy szerszą wiedzę!
Przede wszystkim pozwala na szybkie dotarcie do klientów, którzy już poprzednio z naszej strony korzystali. Jest to także możliwość dopasowania przedstawianych reklam do zakładanych celów reklamowych. W efekcie taka forma reklamy jest naprawdę bardzo skuteczna. Remarketing to również reklama o wielkim zasięgu – nie ma tu znaczenia miejsce, w jakim znajduje się Internauta.